Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Kickan Höglin - 4 februari 2010 16:10

hopp gummi (ja ni vet resten);)


Vart ju som sagt dyngförkyld här i måndags då:( Mindre roligt må jag ju säga:(

Känns som man har hela huvudet full med en massa äcklig sörja som inte ha något där att göra haha


Jaja, ett jädra skit väder är det ute iaf, massa med snö som bara vräker ner:S

Har gjort det sen i natt någon gång :(  Kan det inte börja gå mot vår nu?!

Snön kan gärna få börja töa bort nu tycker jag haha

Vill som inte ha en massa tjocka jackor, tjocksockar, långkalsipper & sånt jobbigt på mig längre...



Usch vad jag klagar, men jag har haft en sån dag nu... e väl mkt för att man e sjuk å börjar bli väldans rastlös på att sitta inne hela tiden:(



Iaf så börjar det att hända saker i magen hihi


Jag är i vecka: 23

Jag är i månad: 5

Antal graviditetsveckor och dagar: 22 veckor 1 dagar

Antal dagar kvar till förlossningen: 125


Den lilla krabaten den lever sitt trygga liv där inne, bryr sig inte alls om att det är min magen den sparkar på ( el hur jag ska skriva som haha)

Väldigt rörlig är den & det känns himla roligt hihi



Nää kanske man ska ta å göra sig någon middag:P


Så puss å kram


Ovido - Quiz & Flashcards