Alla inlägg under maj 2015

Av Kickan Höglin - 6 maj 2015 17:09

det har varit idag..
Å det regnar som bara den fortfarande..
Mina skor (valde helt fel skor imorse) blev riktigt blöta dels för att ena har en lång spricka under haha jaja är huvudet dumt får väl resten lida...
Å när jag hade hämtat lilla hjärtat från dagis så spratt det till i kroppen på mig å kände oxå för att hoppa i vattenpölar eftersom hon gjorde de haha resulterade till att jag blev ännu blötare haha Men men ibland få man faktiskt fniss
Kom hem å fort byta till torra kläder för jag vill ju inte bli sjuk hahahaha

Sen har jag en undran, varför är vissa människor så jävla patetiska för? Vad försegår i huvudet kan man ju undra!?
Har haft mina funderingar på vissa saker, ska jag el ska jag inte... Vad kommer jag få ut av det hela?! Ja ärligt ingenting, möjligt en jävla massa skit förmodligen...
Kommer de vara värt de? Mmmm kanske inte, inte för min del iaf men kanske för andra...
Mycke tankar å funderingar som snurrar...
Vilket resulterar till ångestkänslan som kommer å trycker över bröstet...
Men den kanske lättare lite om jag gör något?!!
El inte... Vem vet.. Måste ta mig mod till saker...

Jaja nu ska jag lära min dotter att sjunga ABCsången ... Tänka på annat...

Puss på er

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards