Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Kickan Höglin - 6 oktober 2011 07:42

nu är det såå länge sen igen...

Ja de e väl så nu när man börjat jobba riktig..

Man glömmer saker, man har hur mkt saker som helst att göra, både hemma & även på jobbet...

Men det känns skönt iaf :)


Jahhapp dessa tre mornarna har lilla gumman min vaknat & är helt förtvivlad, hon grinar & far runt i sängen som en tok tar inte ens emot nappen :(

Så i morse så tog jag över hon till miog för jag tänkte hon kanske somnar om hos mig eftersom de va såå tidigt på morogonen (04:40) Men det gjorde hon inte..

Så vi gick till köket & gjorde iordning en full flaska m välling som vi tog tillbaka till sovrummet så hon fick ligga där & äta...

& jag va såå trött oxå haha

När hon druckigt upp så fick hon nappen & somnade om :D

& sov ca 1,5tim till :) Såå skönt :)


Men nu e vi uppe helt, hon fick en halv flaska nu oxå framför tv:n som hon druckigt upp :P

& nu e de fullt ös på henne haha

   

Nää äta någon frukost kanske :P


Ha en bra dag på er :)

puss & kram

Ovido - Quiz & Flashcards