Direktlänk till inlägg 5 mars 2011

Nu var det ett tag sen..

Av Kickan Höglin - 5 mars 2011 20:39

Lite saker har ju som sagt hänt då... Tråkiga å roliga   


Som sagt så gick ju min farfar bort för lite mer än en månad tillbaka sen...

Begravningar är ju jobbiga att gå på de kan nog dom flesta av er hålla med om..

Men jag har nog aldrig varit med om att det har varit så jobbigt som de var med denna...

Redan två dagar före begravningen börja de göra såå såå ont i mig att behöva gå på hans begravning..

De e tungt att mista vår älskade farfar/morfar...

Vi hade begravningen för farfar den 18 feb & den 20:de skulle han fyllt 93år..

Älskar honom otroligt mkt! Men som sagt han har det bra nu där uppe med dom andra vi misst!

Tog lite bilder efter begravnigen..

      

Tessan va såå himla snäll & gullig att hon satt med Elsa i församlingsgården & väntade på oss å passade henne! Tack så hjärtligt mkt för de gumman! De var guldvärt! Glad du finns i mitt liv <3

Efter så gick vi som sagt bort till församlingsgården å fikade... Först smörgås tårta sen till kaffet fick vi någon slags "kladdkaka" med nå kokossmet uppepå.. Den va riktigt god :P


Sen beslöt vi oss för att familjen skulle träffas uppe hos min bror å dricka lite mer kaffe! Så jag Tessan å Elsa packade in oss i bilen för att först fara på affären sen hem till brorsan :P

Men sen ni då när kl började närma sig 16 så skjutsade Tessan ner mig på Bowlingen :)

& även då var hon snäll & passade mitt hjärta :)

Hela tjocka släkten träffades där nere & åt middag :)

Åhhhhh sååå gott det va :D

Jag tog en Pepparstek med klyftpotatis, beasås+ rödvinsås..

Meeen de va gott som bara den haha

Satt där å surrade tills de va dax att varndra hem till Tessan & Elsa :)

Vart en lugn kväll sen framför tv:n vilket va såå otroligt skönt efter den jobbiga dagen...

Man va rätt slut i bollen kan jag lova ;P


Ja de va det för denna gång ;)

Men kommer strax tillbaka hihi


Puss & kram så länge :p


 
 
Ingen bild

Tessan

9 mars 2011 00:36

<3 Ni är bäst <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kickan Höglin - 6 maj 2015 17:09

det har varit idag.. Å det regnar som bara den fortfarande.. Mina skor (valde helt fel skor imorse) blev riktigt blöta dels för att ena har en lång spricka under haha jaja är huvudet dumt får väl resten lida... Å när jag hade hämtat lilla hjärtat...

Av Kickan Höglin - 24 april 2015 22:54


Arbetshelgen börjat.. Liten är hos mormor sin.. Själv är jag hemkommen för lite mer än en timme sen från jobbet.. Fika, sett lite på tv å nu har jag lagt mig.. Å de är nu alla tankar och funderingar kommer.. Kunde jag gjort på något annat...

Av Kickan Höglin - 12 april 2015 08:20


Sova behöver man det? Förstår inte, sover jätte dåligt av olika skäl.. En anledning är ju att jag vaknar när liten kommer in å då har jag svårt att somna om igen.. Ja å dom nätterna hon inte kommer in vaknar jag å kollar om hon ligger här fleera...

Av Kickan Höglin - 6 april 2015 08:39

Av Kickan Höglin - 6 april 2015 08:16

Påskhelg har varit helt oförglömlig! Jag jobbade först 7-12 på torsdagen å sen vidare direkt till Kuratorn.. Bort på affären å sen på dagis och hämta min lilla påskkärring.. Kom upp till stugan och packade in allt, lagade middag å myste.. Li...

Ovido - Quiz & Flashcards