Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Kickan Höglin - 10 maj 2010 19:30

I helgen vart jag ju verkligen lurad & väldigt överraskad   

Vart så rörd & glad att tårarna sprutade på mig haha

De va så här att jag & Tessan skulle upp till Sanna & fika en snabb sväng eftersom de är så sällan man träffas... 

Ja & när vi kommer upp till Sanna så verkade ju allt vara som vanligt när vi kommer in, kramas lite, surrar lite i hallen innan man fortsätter längre in i lägenheten...

& vilka sitter inte inne i köket med en blöjtårta, paket & badbalja om inte dom andra flickorna Carina, Helena & Mia hihi

Först kopplade de inte riktigt när jag såg att någon satt i köket utan de va inte förrän jag tittade in andra gången som jag vart ställd & oerhört rörd haha

Så tårarna började spruta på mig haha

Är SÅÅ oerhört tacksam för en sån överraskning som dom gjorde (& att dom lyckades m de oxå haha)  

Vi fikade, öppnade paket, surrade & sen for vi å köpte pizza:)

Sen surrade vi lite mer innan Sanna skulle fara på jobbet:)

Kvällen avrundades med att Jag, Tessan, Carina & Mattias såg film hos T & M :P


Vill bara säga TACK för en otroligt mysig & underbar helg & kväll i lördags :)

Love you girls   


                

Ps. Detta fick jag ;) Eller rättare sagt bebisen :P

Av Kickan Höglin - 10 maj 2010 19:29

Så här ser min graviditet ut

Beräknat förlossningsdatum: 2010-06-09

Du är i vecka: 36

Du är i månad: 8

Antal graviditetsveckor och dagar: 35 veckor 5 dagar

Antal dagar kvar till förlossningen: 30

  

Ovido - Quiz & Flashcards